Mariah Carey oficjalnie ogłasza początek świąt! To wideo już podbija internet
Mariah Carey ogłasza: sezon świąteczny oficjalnie wystartował. W nocy z 31 października na 1 listopada, tuż po zakończeniu Halloween, artystka opublikowała na swoich profilach w mediach społecznościowych najnowszą odsłonę viralowego cyklu „It’s Time”. To już siódmy rok z rzędu, gdy „Królowa Świąt” symbolicznie „startuje Boże Narodzenie”.
Tegoroczne wideo zostało przygotowane we współpracy z marką Sephora. W klipie Mariah, ubrana w kostium aniołka, ogłasza, że „już czas” na święta Bożego Narodzenia. Artystka odkrywa jednak, że jej kosmetyki zniknęły, a winowajcą okazuje się elf (w tej roli Billy Eichner), który ogłasza strajk elfów. Ale Carey nie pozwala na „odwołanie świąt”. Używając swojego głosu, zamienia go w bałwana, a sama pojawiła się w czerwonym stroju Świętego Mikołaja i rusza saniami nad Nowym Jorkiem, rozdając prezenty w rytm „All I Want for Christmas Is You”.
Klip natychmiast stał się hitem w mediach społecznościowych, zdobywając miliony wyświetleń na TikToku i Instagramie.
Jak podkreśla Zena Arnold, dyrektor marketingu Sephory: „Mariah Carey doskonale uosabia radość i magię świąt, a jej wideo to fenomen kulturowy, który co roku wywołuje uśmiech na twarzach milionów ludzi”.
Mariah Carey: „Święta zaczynają się, gdy ja to powiem”
Coroczne filmiki, w których Mariah Carey ogłasza, że „już czas” stały się kultowym elementem internetowej tradycji. Od 2019 roku, dokładnie 1 listopada, artystka publikuje w mediach społecznościowych krótkie, pełne humoru nagranie, w którym symbolicznie ogłasza początek sezonu świątecznego. Wcześniej Carey żartobliwie przypominała, że to jeszcze nie moment na świąteczne piosenki. Fani z niecierpliwością czekają na kolejne odsłony, traktując je jako znak do rozpoczęcia świątecznych przygotowań.
Już można słuchać „All I Want for Christmas Is You”
Publikacja wideo „It’s Time” to nie tylko internetowy rytuał, ale także wyczekiwany przez fanów na całym świecie znak, że można już oficjalnie słuchać świątecznych piosenek. Mimo że do Bożego Narodzenia wciąż pozostaje ponad miesiąc, kultowy przebój „All I Want for Christmas Is You” już na początku listopada ponownie zdobywa popularność w serwisach streamingowych i wraca na listy przebojów.
Piosenka z 1994 roku, napisana przez Carey i Waltera Afanasieffa, stała się nieodłącznym elementem świątecznej atmosfery, słyszymy ją w radiu, reklamach, galeriach handlowych i podczas domowym przygotowaniom do Bożego Narodzenia. W 2024 roku przekroczyła 2 miliardy odtworzeń na Spotify, a od 2019 roku regularnie trafia na szczyt listy Billboard Hot 100. Utwór przynosi Carey ponad 2,5 mln dolarów rocznie z tytułu tantiem, a jego sukces sprawił, że artystka nazywana jest dziś „Królową Świąt”.
							
								
									
									
									
												
												
												
											
											

							
							
							
							
							
									
									
									