Pilny komunikat ING Banku Śląskiego. Apel do wszystkich klientów

Wczoraj ING Bank Śląski opublikował komunikat z informacją o planowanych pracach technicznych w najbliższy piątek. Co dokładnie nie będzie działać i w jakich godzinach prowadzony będzie serwis systemu?
Pilny komunikat ING Banku Śląskiego, fot. Shutterstock

Nocne prace serwisowe w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski poinformował, że w nocy z czwartku na piątek, czyli z 6 na 7 listopada, w godzinach od 1:00 do 6:00 przeprowadzi prace serwisowe. W tym czasie klienci banku muszą liczyć się z poważnymi utrudnieniami w korzystaniu z kart płatniczych oraz niektórych usług bankowych.

Poczta Polska właśnie ogłosiła. Zmiany wchodzą w życie już od stycznia
Cyfrowa rewolucja w doręczeniach korespondencji staje się faktem. Poczta Polska ogłosiła, że Polacy coraz częściej zakładają cyfrowe skrzynki odbiorcze – już ponad 2 miliony osób korzysta z systemu e-Doręczeń. To koniec papierowych...

 

Jakie usługi będą niedostępne w trakcie serwisu?

W trakcie prac serwisowych nie będzie można:

  • aktywować kart,
  • zmieniać limitów transakcyjnych,
  • ubezpieczać kart,
  • nadawać kodów PIN,
  • zamówić kart płatniczych,
  • przypisać kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile,
  • dodać kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay),
  • wykonać operacji na rachunku karty kredytowych,
  • nie będą działać pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych.

Problemy z płatnościami i wypłatami

Bank ostrzega, że mogą wystąpić trudności z realizacją transakcji kartami płatniczymi w bankomatach, wpłatomatach oraz terminalach płatniczych. Utrudnienia mogą dotyczyć także płatności internetowych z 3DSecure, czyli tych, które wymagają dodatkowego potwierdzenia w aplikacji lub kodem SMS. To oznacza, że w czasie przerwy technicznej niektóre płatności mogą zostać odrzucone lub nie przejść poprawnie.

Co będzie działać normalnie?

Dobrą wiadomością dla klientów ING jest to, że transakcje BLIK będą realizowane bez zakłóceń. Jeśli więc musisz wykonać pilną płatność lub wypłatę, warto skorzystać właśnie z tej metody.

Pilny komunikat od NFZ. Dotyczy wszystkich pacjentów
3 listopada 2025 roku NFZ wydał pilny komunikat, ostrzegając pacjentów przed kolejną próbą oszustwa. Przestępcy rozsyłają fałszywe maile o zwrocie kosztów leku.

Czytaj dalej: