Kim jest Bagi z DRE$$CODE?
Mikołaj Bagiński, czyli po prostu Bagi, to założyciel i mózg operacyjny grupy DRE$$CODE – której działania na Instagramie obserwuje ponad 300 tysięcy osób. Jego konto śledzi tam natomiast 500 tysięcy użytkowników. Członkowie ekipy działają razem nie tylko w sieci – DRE$$CODE to również marka odzieży streetwearowej i kolektyw obecny na tematycznym imprezach muzycznych oraz eventach z branży.
Zaczynaliśmy totalnie jako grupa przyjaciół. Wzloty są cały czas, ale mieliśmy też upadki. Były różne kłótnie. Jedna osoba chciała to, inna osoba chce czegoś innego i tak dalej. Jest to związane właśnie z przejściem na tę profesjonalną stronę. Było ciężko, chociaż przecież nie było tak, że zakładaliśmy DRE$$CODE i nie wiedzieliśmy, co chcemy robić – mówił w rozmowie z Going.
Nie tylko imprezy i media społecznościowe
Zanim jednak powstał DRE$$CODE, Bagiński działał już na wielu płaszczyznach. Założył między innymi firmę, która zajmowała się sprzedażą sneakersów i odzieży streetwearowej. Jak na młody wiek, dwudziestokilkulatek może pochwalić się naprawdę sporym doświadczeniem w biznesie.
W ubiegłym roku Mikołaj poszedł też w stronę gastronomiczną i premierę miał jego własny napój! „Matcha Bagi’ego” o smaku pasty z prażonych fistaszków oraz banana cieszyła się ogromną popularnością. Projekt był akcją charytatywną przeprowadzoną wspólnie z firmą Moya Matcha – zyski, aż 155 tysięcy złotych, trafiło wtedy do Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa.
To miejsce jest mi bardzo bliskie. To, że osoby z zespołem Downa będą korzystać z pieniędzy wygenerowanych przez sprzedaż matchy, jest dla mnie czymś turbociepłym, niesamowitym. Jak do tego wracam myślami, to po prostu bardzo się cieszę – komentował.
W tym roku ukazały się również lody DRE$$CODE o smaku wieloowocowym, a nie tak dawno Bagiński gościł w projekcie Karola „Friza” Wiśniewskiego: „Twoje 5 Minut 3”.