Poznaliśmy wyniki oglądalności „Jeden z dziesięciu”. Liczby mówią same za siebie

Teleturniej „Jeden z dziesięciu”, prowadzony przez niezastąpionego Tadeusza Sznuka, od lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Najnowsze dane pokazują, że tej jesieni program gromadzi przed telewizorami ogromne grono oglądających. Poznaliśmy wyniki!
Fot. TVP/PAP/Ireneusz Sobieszczuk

„1 z 10” nie zwalnia tempa! Teleturniej wciąż przyciąga setki tysięcy widzów

Jeden z dziesięciu” to jeden z najdłużej emitowanych teleturniejów w polskiej telewizji. Od września 2025 roku nowe odcinki można oglądać w TVP2 w dni powszednie o godzinie 18:50. Według danych portalu Press jesienna edycja przyciąga średnio 818 tys. widzów. To wynik, który potwierdza, że format wciąż ma się świetnie.

Wzrosty i spadki oglądalności

We wrześniu 2025 roku teleturniej oglądało średnio 750 tys. osób, co przełożyło się na 7,43 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 5,22 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Październik przyniósł wyraźny wzrost – do 28 października program śledziło już 890 tys. widzów (7,94 proc. w 4+ i 5,77 proc. w 16-59). Dla porównania wiosną tego roku „Jeden z dziesięciu” gromadził przed ekranami średnio 829 tys. osób.

Fenomen Tadeusza Sznuka i sprawdzony format

Teleturniej, oparty na brytyjskim formacie „Fifteen to One”, nieprzerwanie od 1994 roku gości na antenie TVP2. Jego prowadzący, Tadeusz Sznuk, stał się prawdziwą ikoną programu. To właśnie jego profesjonalizm i charakterystyczny styl prowadzenia sprawiają, że widzowie chętnie wracają przed telewizory.

TVP2 zyskuje dzięki „Jednemu z dziesięciu”

Warto dodać, że we wrześniu 2025 roku TVP2 notowała dobowo średnio 6,03 proc. udziału w grupie 4+ i 4,78 proc. w grupie 16-59. Wyniki teleturnieju wyraźnie przewyższają średnią stacji, co pokazuje, jak ważną pozycją w ramówce jest „Jeden z dziesięciu”.

Czytaj dalej: