„1 z 10” nie zwalnia tempa! Teleturniej wciąż przyciąga setki tysięcy widzów
„Jeden z dziesięciu” to jeden z najdłużej emitowanych teleturniejów w polskiej telewizji. Od września 2025 roku nowe odcinki można oglądać w TVP2 w dni powszednie o godzinie 18:50. Według danych portalu Press jesienna edycja przyciąga średnio 818 tys. widzów. To wynik, który potwierdza, że format wciąż ma się świetnie.
Wzrosty i spadki oglądalności
We wrześniu 2025 roku teleturniej oglądało średnio 750 tys. osób, co przełożyło się na 7,43 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 5,22 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Październik przyniósł wyraźny wzrost – do 28 października program śledziło już 890 tys. widzów (7,94 proc. w 4+ i 5,77 proc. w 16-59). Dla porównania wiosną tego roku „Jeden z dziesięciu” gromadził przed ekranami średnio 829 tys. osób.
Fenomen Tadeusza Sznuka i sprawdzony format
Teleturniej, oparty na brytyjskim formacie „Fifteen to One”, nieprzerwanie od 1994 roku gości na antenie TVP2. Jego prowadzący, Tadeusz Sznuk, stał się prawdziwą ikoną programu. To właśnie jego profesjonalizm i charakterystyczny styl prowadzenia sprawiają, że widzowie chętnie wracają przed telewizory.
TVP2 zyskuje dzięki „Jednemu z dziesięciu”
Warto dodać, że we wrześniu 2025 roku TVP2 notowała dobowo średnio 6,03 proc. udziału w grupie 4+ i 4,78 proc. w grupie 16-59. Wyniki teleturnieju wyraźnie przewyższają średnią stacji, co pokazuje, jak ważną pozycją w ramówce jest „Jeden z dziesięciu”.
- Edyta Herbuś pokazała, jak wygląda grób jej babci. Ten widok chwyta za serce
- „Rolnik szuka żony”. Krzysztof podejmie decyzję ws. relacji z Agnieszką. Kandydatka spakuje walizki?
- „Sanatorium miłości” nadało specjalny komunikat. Mowa m.in. o Piotrze Hubercie
- Zmiany w ramówce Polsatu. Ten program zniknie z anteny

