Pilny komunikat Biedronki. Klienci muszą o tym wiedzieć

28 sierpnia Biedronka wydała komunikat, w którym zwróciła się do zakupowiczów z pilnymi informacjami. Stali klienci sieci muszą o tym wiedzieć. 3 września w życie wchodzą ważne zmiany. Mowa m.in. o przetwarzaniu danych osobowych.
Zmiany w regulaminie Biedronki, fot. Shutterstock

Biedronka – ważna informacja dla klientów

Biedronka informuje o nadchodzących zmianach w polityce prywatności programu lojalnościowego Moja Biedronka. Z dniem 3 września 2025 roku w życie wejdzie nowy regulamin, który dotyczy fizycznej karty lojalnościowej, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej Moja Biedronka.

„Zmiany obejmują uszczegółowieni postanowień w zakresie przetwarzania danych osobowych w celu realizacji usługi marketingowej. Zachęcamy do zapoznania się z treścią zaktualizowanej polityki prywatności programu lojalnościowego Moja Biedronka” – zwróciła się do swoich stałych klientów sieć w komunikacie rozesłanym poprzez aplikację mobilną.

Moja Biedronka – zmiany od 3 września

W nowej, wchodzącej w życie 3 września wersji regulaminu szerzej opisano, w jakich celach i na jakiej podstawie prawnej przetwarzane są dane użytkowników. Wyraźniej wskazano, że mogą być przetwarzane także na potrzeby partnerów Biedronki. Dokładniej opisano również, jakie pliki cookies i skrypty są wykorzystywane i dodano informację o łączeniu danych z cookies/skryptów z danymi z programu lojalnościowego.

W regulaminie podkreślono także, że cofnięcie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych oznacza automatyczne rozwiązanie umowy i utratę członkostwa w programie. Ponadto rozszerzono m.in. informacje o powiązaniu konta Moja Biedronka z innymi usługami – aplikacją Glovo i programem Dada Club.

Czytaj dalej: