Przerwa techniczna 6 listopada
3 listopada PKO BP poinformował w oficjalnym komunikacie o planowanych pracach technicznych na swojej stronie internetowej. W czwartek, 6 listopada, w godzinach od 00:00 do 03:00, serwis informacyjny www.pkobp.pl będzie niedostępny.
Które usługi będą działać bez zmian?
Dobra wiadomość dla klientów – przerwa techniczna nie wpłynie na najważniejsze usługi bankowe. Bez przeszkód będzie można korzystać z:
- kart płatniczych,
 - serwisu internetowego iPKO oraz iPKO biznes,
 - aplikacji mobilnej IKO,
 - płatności internetowych „Płacę z iPKO” oraz serwisu telefonicznego iPKO.
 
Bank zapewnia, że wszystkie operacje finansowe, przelewy, płatności i wypłaty z bankomatów będą realizowane bez zakłóceń.
Co zrobić w razie problemów?
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, klienci mogą skorzystać z infolinii PKO BP lub aplikacji IKO, które będą działać bez przerwy. Krótka przerwa techniczna nie wpłynie na codzienne korzystanie z konta, płatności czy obsługę kart. Warto jednak wcześniej zaplanować sprawy, które wymagają dostępu do strony informacyjnej banku.
							
									
									
									
												
												
												
											
											



							
							
							
							
							
									
									
									