Awaria banku Millenium. Klienci masowo zgłaszają problemy

Klienci banku Millenium tuż przed godziną 15:00 zaczęli masowo zgłaszać awarie. Serwis Downdetector pokazuje kilka tysięcy raportów o problemach. Dotyczą one logowania do aplikacji i dostępu do strony internetowej.
Awaria banku Millenium. Klienci masowo zgłaszają problemy, fot. Shutterstock

Awaria banku Millennium

30 października, tuż przed godziną 15:00, w serwisie Downdetector, służącym do zgłaszania awarii usług elektronicznych, zaczęły masowo pojawiać się raporty o problemach z bankiem Millennium. Do godziny 15:30 odnotowano niemal 4000 zgłoszeń, a pierwsze z nich zaczęły spływać już po 14:50.

Zdecydowana większość użytkowników skarży się na problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej – ekran logowania nie wyświetla się, a po chwili pojawia się komunikat o braku połączenia z siecią. Niedostępna jest również strona internetowa banku, co uniemożliwia korzystanie z podstawowych usług.

Komunikat banku Millennium

Po godzinie 15:30 bank Millennium opublikował w serwisie X (dawniej Twitter) oficjalne oświadczenie:

Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z naszych usług. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności.

W komentarzach klienci zwracają uwagę, że problemy trwają już od co najmniej godziny i dotyczą zarówno aplikacji mobilnej, jak i strony internetowej. W efekcie korzystanie z usług banku Millennium jest w tej chwili praktycznie niemożliwe.