Awaria banku Millennium
30 października, tuż przed godziną 15:00, w serwisie Downdetector, służącym do zgłaszania awarii usług elektronicznych, zaczęły masowo pojawiać się raporty o problemach z bankiem Millennium. Do godziny 15:30 odnotowano niemal 4000 zgłoszeń, a pierwsze z nich zaczęły spływać już po 14:50.
Zdecydowana większość użytkowników skarży się na problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej – ekran logowania nie wyświetla się, a po chwili pojawia się komunikat o braku połączenia z siecią. Niedostępna jest również strona internetowa banku, co uniemożliwia korzystanie z podstawowych usług.
Komunikat banku Millennium
Po godzinie 15:30 bank Millennium opublikował w serwisie X (dawniej Twitter) oficjalne oświadczenie:
Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z naszych usług. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności.
W komentarzach klienci zwracają uwagę, że problemy trwają już od co najmniej godziny i dotyczą zarówno aplikacji mobilnej, jak i strony internetowej. W efekcie korzystanie z usług banku Millennium jest w tej chwili praktycznie niemożliwe.
Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z naszych usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności.
— Bank Millennium (@BankMillennium) October 30, 2025
 
							 
								 
									 
									 
									 
												 
												 
												 
											 
											 
							 
							 
							 
							
 
							 
							 
							 
							 
							 
									 
									 
									
