Zmiany w ofercie McDonald’s
Obecna w Polsce od 1992 roku sieć fast-food McDonald’s ma obecnie w naszym kraju już ponad 580 punktów, które zatrudniają przeszło 38 tys. osób. Polacy chętnie odwiedzają jej restauracje, kuszeni m.in. rozmaitymi sezonowymi ofertami.
We wrześniu sieć wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „Ikony lat 2000. znów w Maku” i przywróciła do swojej oferty klasyki z początku XXI wieku. Teraz McDonald’s ma dla klientów gorszą informację – to koniec tych sześciu pozycji. 21 października jest ostatnim dniem, by się w nich rozsmakować.
Kultowe pozycje znikają z menu
W ramach limitowanej oferty do McDonald’s powróciły m.in. kultowa kanapka rybna Filet-O-Fish® oraz mocno bekonowy burger Big Tasty® Bacon. Po latach w menu znów pojawiły się również Chicken McBites®, ikoniczne sosy: musztardowy i blue cheese, a także nostalgiczny deser Lodowe Marzenie.
Wszystko co dobre, dobiega jednak końca. Po 21 października ikony McDonald’s z lat zerowych znikną z oferty. Sieć wkrótce będzie miała jednak coś na „otarcie łez”. Stali klienci restauracji powinni zapisać datę 19 listopada 2025 roku. To wtedy, według nieoficjalnych póki co informacji, do menu powrócą uwielbiane Burgery Drwala.



