Lidl – pilny komunikat dla klientów
Lidl przekazał klientom wiadomość o wycofaniu drugiego w ostatnim czasie produktu. Po tym, jak wcześniej ze sprzedaży usunięto wafle marki własnej z uwagi na możliwą obecność metalicznych ciał obcych, teraz sieć informuje o wycofaniu tatara wołowego marki Sokołów. W partii oznaczonej numerem 8525281202 oraz terminem trwałości 24.10.2025 stwierdzono obecność groźnej dla zdrowia bakterii.
„W związku ze stwierdzoną niezgodnością mikrobiologiczną (wykrycie obecności E. coli STEC) w partii produktu podjęliśmy decyzję o [jej] wycofaniu (…). Decyzja podyktowana jest dbałością o najwyższe standardy bezpieczeństwa produktów i ma na celu wyeliminowanie ryzyka spożycia niezgodnego produktu przez konsumentów” – napisano w ostrzeżeniu opublikowanym na stronie internetowej Lidla.
Lidl – E. coli w produkcie z Sokołowa
Skażona partia była sprzedawana w wybranych sklepach na terenie siedmiu województw: małopolskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, śląskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego. Klienci, którzy posiadają tatara ze wskazanej serii, pod żadnym pozorem nie powinni go spożywać.
Osoby, które zakupiły produkt (…) proszone są o jego wyrzucenie lub zwrócenie do najbliższego sklepu, w którym produkt został zakupiony. Produktu nie należy spożywać – zaapelowano do konsumentów.
Osoby zwracające towar mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Konieczne do identyfikacji daty przydatności będzie opakowanie produktu. „Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją i zapewnić, że dobro naszych konsumentów jest dla nas absolutnym priorytetem” – podkreślono w oficjalnym komunikacie.


