KiK – komunikat dla polskich klientów
KiK to założona w Niemczech sieć dyskontów tekstylnych, która w Polsce obecna jest od 2012 roku. Jej nazwa pochodzi od pierwszych liter niemieckiego wyrażenia Kunde ist König („klient jest królem”). W 2023 roku rozpoczęła też sprzedaż w sklepie internetowym, a obecnie ma ponad 450 punktów stacjonarnych na terenie całego kraju.
Jednocześnie sieć ma ambitne plany na przyszłość. Konsekwentnie realizuje swoją strategię, której celem jest posiadanie w Europie do końca 2025 roku 5 tys. sklepów. Niedawno portal dlahandlu.pl donosił, że jeszcze w tym roku zamierza otworzyć w Polsce 20 kolejnych, a w następnych latach systematycznie uruchamiać około 20 nowych dyskontów rocznie. Tymczasem na stronie internetowej KiK pojawiła się informacja, która może zmartwić polskich klientów.
„Do odwołania zawieszamy sprzedaż”
KiK za pośrednictwem swojej strony internetowej informuje o zawieszeniu sprzedaży w sklepie online. Powód nie został ujawniony. Firma poinformowała jedynie, że decyzja będzie obowiązywać „do odwołania”, natomiast zwroty i pomoc dla klientów nadal działają normalnie. Osoby chcące skorzystać z oferty KiK zaproszono do placówek stacjonarnych.
„Drodzy klienci, do odwołania zawieszamy sprzedaż w sklepie online. Oczywiście zwroty oraz zapytania dotyczące już złożonych zamówień będą opracowywane na bieżąco. Na stronie nadal możecie odkrywać naszą aktualną ofertę i różnorodność produktów. Na zakupy zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych” – przekazano w oficjalnym komunikacie.

fot. kik.pl



