Awaria w PKO Banku Polskim. Właśnie wydano komunikat

31 października 2025 PKO BP wydało pilny komunikat o problemach technicznych z e-kantorem. Bank zapewnia, że na bieżąco monitoruje sytuację i będzie informować klientów o postępach w usuwaniu awarii.
Awaria w PKO Banku Polskim. Właśnie wydano komunikat, fot. Shutterstock

Awaria e-kantoru – co wiemy?

PKO Bank Polski opublikował dziś oficjalny komunikat na swoim facebookowym profilum, w którym informuje o problemach technicznych z e-kantorem. Jak podaje bank, przyczyną są trudności po stronie zewnętrznych dostawców usług telekomunikacyjnych. Oznacza to, że klienci nie mogą obecnie korzystać z internetowej wymiany walut.

Pozostałe usługi działają bez zakłóceń

W komunikacie podkreślono, że wszystkie pozostałe systemy bankowe PKO Banku Polskiego funkcjonują prawidłowo. Klienci mogą więc bez przeszkód korzystać z bankowości internetowej, aplikacji mobilnej oraz innych usług finansowych.

Nowe informacje po kradzieży pieniędzy z kont Santandera. Pojawiło się oświadczenie
27 października 2025 Santander wydał oficjalne oświadczenie po weekendowym ataku na konta swoich klientów. Bank zapewnia, że poszkodowani otrzymali zwrot pieniędzy, a sprawą zajmuje się już prokuratura.

Bank monitoruje sytuację

PKO Bank Polski zapewnia, że na bieżąco monitoruje sytuację i będzie informować klientów o postępach w usuwaniu awarii. Przedstawiciele banku dziękują za cierpliwość i zrozumienie, podkreślając, że bezpieczeństwo środków klientów nie jest zagrożone.

BNP Paribas wydał pilny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów
29 października 2025 BNP Paribas opublikowało ważny komunikat. Bank ostrzega przed oszustami, którzy mogą próbować wyłudzić od klientów kod BLIK, podszywając się pod znajomych lub pracowników BNP Paribas.

Czytaj dalej: